ShowBizz

Ankthi gjatë COVID-19/ Bebe Rexha bisedë me ekspertin Ken Duckworth





Bëni LIKE faqen zyrtare në Facebook
               Publikuar në : 11:20 - 08/05/20 |
mapo.al

Bebe Rexha gjithmonë i ka pranuar problemet apo shqetësimet e saj. Vitin e kaluar këngëtarja i tregoi botës se ishte diagnostikuar me çrregullim bipolar dhe që prej asaj kohe ka përdorur platformën e saj për të filluar biseda shumë të nevojshme për shëndetin mendor.


See the source image


Për nder të muajit maj që në botë njihet si Muaji i Ndërgjegjësimit të Shëndetit Mendor, këngëtarja diskutoi në një lidhje direkte në Instagram me doktorin Ken Duckworth, MD, një psikiatër dhe zyrtar kryesor mjekësor për Aleancën Kombëtare mbi Shëndetin Mendor (NAMI), për të ndarë këshilla se si njerëzit mund ta mbajnë mirëqenien e tyre emocionale në kontroll gjatë lundrimit në stresin e pandemisë së koronavirusit (COVID-19).



Ankthi që njerëzit mund të ndjejnë në ëtë situatë mund të ndikojë në shumë aspekte të jetës së përditshme, por Dr. Duckworth vuri në dukje se gjumi, në veçanti, mund të jetë një çështje e madhe për njerëzit që përjetojnë ankth gjatë kësaj kohe. Përafërsisht 50 deri në 70 milionë amerikanë tashmë kanë një çrregullim të gjumit, sipas Institutit Kombëtar të Shëndetësisë (NIH) – dhe kjo është para se coronavirusi të ishte një temë kaq e diskutuar globale. Tani, stresi i pandemisë po i lë njerëzit me ëndrra të çuditshme, shpesh që shkaktojnë ankth, për të mos përmendur një mori të tërë çështjesh të gjumit, nga telashet e qëndrimit në gjumë e deri te gjumi i tepërt. (Në fakt, studiuesit kanë filluar të hetojnë efektet afatgjata të ankthit të coronavirus në gjumë).

See the source image

Edhe Bebe Rexha tregoi se ajo ishte duke luftuar me orarin e saj të gjumit, duke pranuar se ishte një natë kohët e fundit kur ajo vetëm bëri vetëm dy orë e gjysmë gjumë sepse mendja e saj po garonte me mendime në ankth. Për ata që luftojnë çështje të ngjashme me gjumin, Dr. Duckworth sugjeroi krijimin e një rutine që qetëson mendjen dhe trupin tuaj përpara shtratit – në mënyrë ideale. Në vend që të shikoni kaq shumë lajme, Dr. Duckworth sugjeroi të lexoni një libër, të bisedoni me miqtë, të bëni një shëtitje, madje të luani lojëra në internet — gjithçka që iu mundëson të mbani mendjen tuaj jashtë tërbimit të mediave rreth COVID-19, kështu që ju nuk duhet ta sillni atë stres me ju në shtrat, shpjegoi ai. “Sepse ne tashmë jemi në ankth si rezultat i pandemisë], nëse zvogëloni koncentrimin në media, ju po promovoni shanset për të pasur një gjumë të mirë të natës”, tha ai.

 

 

View this post on Instagram

 

Talking about anxiety and how to deal with it! Thanks to @namicommunicate!

A post shared by Bebe Rexha (@beberexha) on

Dr. Duckworth rekomandoi të shikoni në shërbime që ofrojnë kujdes shëndetësor në sjellje dhe mendje për individët me aftësi të kufizuara ekonomikisht falas ose me një kosto nominale. Për emergjencat e shëndetit mendor, Dr. Duckworth i drejtoi njerëzit drejt Linjës Kombëtare të Parandalimit të Vetëvrasjeve, një platformë e lirë dhe konfidenciale e mbështetjes emocionale që ndihmon individët në krizë të vetëvrasjeve dhe shqetësime të forta emocionale.

See the source image

Rexha e përfundoi bisedën e saj me doktor Duckworth duke ofruar mbështetje emocionale për fansat e saj gjatë këtyre kohërave të pasigurta. “Bisedoni me anëtarët e familjes tuaj, bisedoni me miqtë tuaj, thjesht nxirrni emocionet tuaja. Ju jeni të fortë dhe mund të bëni gjithçka”, këshilloi këngëtarja shqiptare.

See the source image

 


Etiketa: , ,

Pas