Aktualitet

Dëshironi që cikli juaj menstrual të jetë pa dhimbje? Ti mundesh!














Bëni LIKE faqen zyrtare në Facebook
               Publikuar në : 20:18 - 12/10/21 |
mapo.al

Më shumë se 30% e grave raportuan në një sondazh të fundit se ata do të preferonin të shkonin tek dentisti sesa të përballeshin me problemet e ciklit menstrual. Por ka shumë gjëra që mund të bëni, jo vetëm gjatë, por më parë, gjatë menstruacioneve për të shmangur ose zvogëluar ngërçet, dhimbjen e shpinës, fryrjen dhe çdo gjë tjetër që shoqëron periodën tuaj.






Çfarë të bëni gjatë gjithë muajit:


Ushtrimi: Me ushtrime trupi juaj sekreton endorfina, të cilat veprojnë si qetësues natyralë të dhimbjeve, kështu që keni më pak ngërçe dhe dhimbje në bel ose bark. Ushtrimet e rregullta gjithashtu luftojnë lodhjen dhe fryrjen e shkaktuar nga menstruacionet.







Merrni një shtesë dietike: Vitamina D mund të ndihmojë trupin tuaj të thithë kalciumin dhe të zvogëlojë inflamacionin. Shtesa të tjera, përfshirë omega-3, vitaminë E dhe magnez, mund të zvogëlojnë inflamacionin dhe ta bëjnë periodën tuaj më pak të dhimbshme. Për rezultate më të mira, merrni suplemente çdo ditë, jo vetëm gjatë ciklit.




Hani në mënyrë natyrale: Drithërat e papërpunuara, të tilla si bukë, makarona dhe oriz ngjyrë kafe, rrisin nivelet e serotoninës, e cila përmirëson gjendjen tuaj shpirtërore, e cila mund të zvogëlojë nervozizmin e lidhur me PMS, thotë Bonnie. Me Acidet yndyrore Omega-3 zvogëlojnë inflamacionin që shkakton dhimbje. Do t’i gjeni në farën e lirit dhe arrat, si dhe në peshkun yndyror siç është salmoni.



Një javë para periodave

Pakësoni ushqimet e ëmbla:  Ndërsa një biskotë ose patate të skuqura mund të duken të shijshme, ushqimet e pasura me sheqer, yndyrna dhe kripë mund të shkaktojnë fryrje dhe inflamacion, të cilat mund të përkeqësojnë dhimbjet dhe ngërçet e muskujve. Më mirë hani një banane ose një frut tjetër për të luftuar dëshirën për sheqer ose zgjidhni arra të pakripura nëse doni diçka më të kripur.

Dilni në diell 15 minuta në diell çdo ditë për të rritur nivelet e serotoninës dhe për të zvogëluar gjendjen e keqe të shoqëruar me sindromën premenstruale.

Gjatë ciklit

Pini më shumë ujë: Ënjtja mund të shkaktojë siklet dhe të përkeqësojë dhimbjet menstruale. Uji mund të zvogëlojë fryrjen e barkut dhe të lehtësojë disa nga dhimbjet që shkakton. Gjithashtu, konsumimi i ujit të nxehtë mund të rrisë qarkullimin e gjakut në të gjithë trupin dhe të relaksojë muskujt. Kjo mund të zvogëlojë ngërçet e shkaktuara nga kontraktimet e mitrës.

Merrni ilaçin e duhur kundër dhimbjeve: Preferoni ibuprofen, i cili zvogëlon progladastinat, substancat që shkaktojnë dhimbje.

Pakësoni kafeinën: Kafeina shkakton ngushtimin e enëve të gjakut. Kjo mund të ngushtojë mitrën, duke i bërë ngërçet më të dhimbshme. Nëse dëshironi patjetër kafe, preferoni versionin pa kafeinë. Nëse mbështeteni në kafeinë për të mposhtur përgjumjen e pasdites, hani një meze të lehtë me proteina të larta ose bëni një shëtitje të shpejtë 10-minutëshe për të rritur energjinë tuaj.

1



Pas