Aktualitet

Historia/ 1940-1943 në skenën e Teatrit, artistët më të mëdhenj të kohës





Bëni LIKE faqen zyrtare në Facebook
               Publikuar në : 18:29 - 20/05/20 |
mapo.al

Ata që e shkatërruan Teatrin Kombëtar, po mundohen ta paraqesin si diçka pa vlerë jo vetëm kulturore por edhe historike.


Por fotot e marra nga Instituti Luce, thonë krejt të kundërtën. Ato janë dëshmi se në atë teatër i cili në atë kohë ishte emërtuar Teatër-Kinema Savoia, janë mbajtur një sërë koncertesh, apo dhe pjesë teatrale të regjisorëve dhe aktorëve më të mirë italianë.


Në vitin 1942 është vizituar nga kompania kinematografike Taranto, e cila ishte në pronësi të  komedianit të madh Italian Nino Taranto bashkautor në shumë filma të komedianit historik të Italisë Toto.


Në atë skenë ai ka performuar së bashku me Pupella Maggio, Gino Maringola, Ugo D’Alessio, Nello Ascoli të ciklët ishin pjesë e trupës së kompanisë së tij filmike.


Por jo vetëm kaq, aty janë vënë ndoshta për herë të parë në skenë dhe pjesë nga operat e kompozitorëve të njohur italianë, si Puçini apo Verdi.

Ishte një vend i elitës së shoqërisë së asaj kohe, dhe kush thotë ndryshe thjesht gënjen. Në atë sallë promovohej folklori shqiptar, siç natyrshëm përdorej dhe për mbledhje politike siç ndodh rëndom dhe sot.

Jo pak herë skena e teatrit të operas është përdorur nga vetë Rama për të mbajtur mbledhjet e partisë së tij, por kjo nuk e mohon faktin se ajo është një shtëpi e artistëve.

Duket se shembja e Teatrit, ka qenë një veprim dashakeq, dhe siç po shprehen dhe mediat ndërkombëtare mban era korrupsion dhe pastrim parash.

Kinema Savoia dhe më pas Teatri Kombëtar, është dëshmitari historik ndoshta nga më të rëndësishmit të kulturës dhe historisë së këtij vendi.

Denigrimi dashakeq, duke e karahasuar me stallë kuajsh e të tjera, një gjuhë që e përdor rëndom Kryetari Bashkisë hidhet poshtë nga fotot ku duket se atë Teatër e frekuentonte elita e asaj kohe, Shefqet Vërlaci, Koco Kotta, Ernest Koliqi, Xhevat Korça e Mustafa Kruja.

Pra kemi të bëjmë mirfilli me një krim historik, i cili nuk duhet të kalojë pa vënë re jo vetëm nga instancat përkatëse shqiptare por dhe nga ato ndërkombëtare, duke e filluar këtë hetim që nga gjetjet e arsyes së gjuhës denigruese dhe dizinformuese që përdor Erjon Veliaj ndaj këtij objekti të trashigimisë tonë kulturore.

<
>
28e8aae9-3c8e-4828-9fda-45b67c8087f3 6dcf63d1-499a-4a0a-8c59-17279bf5f4ad 10e127b5-e946-46dd-9e30-6158813555f5 00adea5d-e028-42ac-8a69-6f3465d31d95 4b01bee9-84b4-4bcb-a8e7-be32c63346e3 dd8e8a47-f25e-44cf-a449-dee25df7d659 2e605461-cd76-464c-8c9c-01c6ad5b2f80 dbf4a8c4-7b23-4b7d-b77a-97f2d53650fc cce8f6b2-6512-44ff-9d8a-5c5ea6f72f6d 812010f0-9063-4951-a4ec-9f75706a72f8 a0cd4b11-8a7b-4221-8e6d-1857b8c8438b bc206461-7aa3-43a2-8291-48ebd9c5aefe bfbd6147-479b-42c3-99b6-b7a08d76f2a4 34ead82a-5572-4139-841a-6cd3ce066766 18ef611a-65f3-42a0-b22e-b4ba91e28907 3e3b3baf-ba1f-461d-9c21-559abbf65c56 198bcce8-83d1-41b5-ab37-d94ca40e0021 f9f365f9-7b4a-47f1-a290-227d56dcb401 6354c93d-ab68-418d-bce5-3632bfae880c 876ff601-c103-4483-b259-a6562726f823 71714877-0785-49e8-a916-4c60e008e9d3 cf77adff-1667-4b80-8fb6-cf8f1e274328 063e86f8-f419-4f99-b4b1-b6f276cebb52


Etiketa: ,

Pas