Rivalitetet e mëdha të korporatave, Coca-Cola dhe Pepsi, Boeing dhe Airbus, McDonald’s dhe Burger King, kanë tendencë të kenë një gjë të përbashkët: konkurrencën për të njëjtin biznes.
Kjo është arsyeja pse grindja e Facebook dhe Apple është kaq intriguese.
Ato të dyja janë kompani të mëdha teknologjike dhe këtu mbarojnë ngjashmëritë.
Pothuajse të gjitha të ardhurat e Facebook vijnë nga reklamat, por ama sigurojnë vetëm një pjesë të vogël të Apple, e cila vjen kryesisht nga pajisjet dhe App Store e saj.
Të dy kompanitë në të vërtetë nuk konkurrojnë ndërmjet tyre, ata thjesht nuk e pëlqejnë njëra-tjetrën.
Për vite me radhë, Tim Cook i Apple ka thënë se Facebook i trajton përdoruesit e saj si një produkt, për të fituar para nga reklamat, dhe luan gjërë e gjatë me privatësinë e tyre.
Ndërkohë Mark Zuckerberg, thotë se produktet e Apple janë të shtrenjta dhe ka motive të fshehta për të kritikuar Facebook.
Vitin e kaluar, sipas New York Times, Apple madje ndërpreu mjetet zhvilluese të Facebook.
Kapitulli i fundit i grindjeve, javën e kaluar, i ka bërë marrëdhëniet edhe më keq.
Fërkimet mes tyre
Në fillim të këtij viti, Apple njoftoi se do të prezantonte një tipar të quajtur Transparenca, Ndjekja e Aplikacioneve, për t’u dhënë njerëzve më shumë kontroll mbi të dhënat e tyre.
Më e rëndësishmja, klientët do të duhet të zgjedhin të dhënat e tyre, të dorëzuara më parë si parazgjedhje, për t’u përdorur nga aplikacione të tilla si Facebook.
Ky është një problem masiv për Facebook, i cili shet reklama të synuara për të bërë fitime që të tërheqin sytë. Ajo thotë hapur se kjo do të dëmtojë biznesin e saj.
Apple ka shtyrë ndryshimet e propozuara deri në vitin e ardhshëm, për t’u dhënë kohë zhvilluesve për t’u përgatitur.
Në një letër që përshkruan pse ndryshimi u vonua javën e kaluar, Jane Hovarth i Apple nuk mund t’i rezistonte lëshimit të shashkeje ndaj Zuckerbergut: “Drejtuesit e Facebook kanë bërë të qartë qëllimi i tyre është të mbledhin sa më shumë të dhëna të jetë e mundur.
“Kjo shpërfillje e privatësisë së përdoruesit vazhdon të zgjerohet.”
Facebook u përgjigj duke thënë: “Ata po përdorin pozicionin e tyre dominues të tregut për të vetë-preferencuar mbledhjen e tyre të të dhënave, ndërsa e bëjnë gati të pamundur që konkurrentët e tyre të përdorin të njëjtat të dhëna.
“Ata pretendojnë se ka të bëjë me privatësinë, por ka të bëjë me fitimin.”
Kjo është si të fërkosh kripën në një plagë të hapur për Apple, e cila merr krenari të vërtetë në besimin e saj se ka një model biznesi më të lartë se Facebook.
Që në vitin 2010, bashkëthemeluesi i Apple Steve Jobs thuhet se paralajmëroi Facebook për privatësinë.
Dhe në vitin 2018, Tim Cook, shefi aktual i Apple, tha se ai mund të kishte ndjekur Facebook duke përdorur të dhëna për të shitur reklama, por “ne zgjodhëm të mos e bënim atë”.
Marrë nga BBC
Përshtati: Mapo.al