Tuesday, September 26, 2023
  • Login
Gazeta Mapo
  • Shqipëria
    • Aktualitet
    • Politikë
    • Kronikë
    • Ekonomi
    • Sociale
  • Opinione
    • Editorial
    • Analizë
    • Koment
    • Blog
    • Gjeopolitikë
  • Universiteti
    • Politologji
    • Jurisprudencë
    • Economi
    • Inovacion
    • Mjekësi
  • Bota
    • BE
    • Kosova
    • Maqedoni
    • Mali i Zi
    • Globi
  • Revista
    • Libri
    • Letërsi
    • ShowBiz
    • Shije
    • Sport
No Result
View All Result
Gazeta Mapo
No Result
View All Result

Sfidat e duopolit më të suksesshëm në botë

TikTok ka pasur aq shumë sukses në tërheqjen e reklamave digjitale, saqë Instagram dhe Facebook po transformohen për t’iu përshtatur kësaj platforme relativisht të re (të ardhurat e TikTok për këtë vit pritet të kalojnë 11 miliardë dollarë).

by us er1
25/10/2022
in Inovacion, Kryesore
0

Mikel Qafa*

Marketingu digjital është karakterizuar nga dy atribute gjatë dekadës së fundit. Së pari, industria është rritur me ritme të paprecedentë dhe nuk prekej nga ciklet e ekonomisë (ulje dhe ngritje). Së dyti, ka qenë një duopol i dominuar nga Google në reklamat e motorit të kërkimit dhe nga Meta në mediat sociale (ka në pronësi dhe menaxhon Facebok, Instagram dhe Whatsapp ndër të tjera). Krahasimet e këtij duopoli me pushtetin absolut që ndërtoi Rockefeller në industrinë e naftës në fundin e shekullit 19, nuk kanë munguar dhe nuk konsiderohen të gabuara. Kjo industri arriti kulmin e saj në periudhën e pandemisë së Covid-19.



Por të dyja këto karakteristika po sfidohen tashmë. Ndërsa Perëndimi po i afrohet një recesioni ekonomik dhe ekonomia e Kinës ngadalëson ritmin e rritjes, kompanitë anembanë po e ulin buxhetin e marketingut. Pjesa më e madhe e buxhetit të marketingut shkon për reklamat online, por për herë të parë Meta raportoi rënie të të ardhurave nga viti i mëparshëm, ndërsa rivali i saj Snap deklaroi se do të shkurtojë 20 % të vendeve të punës (sipas eMarketer, një firmë kërkimi).

Përpos situatës së vështirë ekonomike të shkaktuar nga komplikimet e pandemisë dhe lufta në Ukrainë, sfida më e fortë ndaj rendit aktual vjen nga konkurrenca. TikTok ka pasur aq shumë sukses në tërheqjen e reklamave digjitale, saqë Instagram dhe Facebook po transformohen për t’iu përshtatur kësaj platforme relativisht të re (të ardhurat e TikTok për këtë vit pritet të kalojnë 11 miliardë dollarë).

Një pjesë e madhe e tregut të reklamave të Google po e merr Amazon që e ka kthyer reklamën dixhitale në një ndër burimet kryesore të të ardhurave, së bashku me shitjet nga platforma dhe shërbimet në cloud (nëpërmjet Amazon Web Services). Nuk është për t‘u çuditur që firmat si Microsoft me motorin e kërkimit Bing dhe platforma sociale për profesionistët LinkedIn po korrin sukses, por për t‘u surprizuar është që edhe kompania Apple është futur në të njëjtën industri duke shfrytëzuar 1.8 miliard pajisjet që ka në qarkullim tashmë, duke krijuar një avantazh kundrejt konkurrencës. Marketingu digjital po transformohet dhe audio tashmë po pozicionohet me anë të podcasts njësoj si video, çka favorizon Apple dhe Amazon, të cilat ofrojnë shërbime të tilla.

Ndërsa reklamat digjitale po gjejnë hapësira kudo e më tepër në labirintet e ekonomisë, një renditje e re në industri po fillon të krijohet, ku Amazon do të tejkalojë të ardhurat e Meta në reklama dixhitale shumë më shpejt nga çfarë pritej; Google do vazhdojë të ngelet kryesues pasi reklamat në mortorin e kërkimit dhe me shërbimin e ofruar nga Youtube nuk do ndikohen nga ndryshimet qe po vijnë, por Amazon dhe Microsoft po kërcënojnë supremacinë e Google.  Kur Google dhe Meta gjithnjë uronin që më tepër reklamim të bëhej digjital, nuk e kishin menduar që konkurrenca do u merrte pjesë të konsiderueshme të perandorisë së tyre për një kohë kaq të shkurtër.

*Pedagog në Universitetin Europian të Tiranës

Tags: duopolimarketingu digjitalrrjetet sociale

JU SUGJEROJME

Numri i ri i revistës “Jus & Justicia” sjell debatin akademik për rolin dhe kompetencat e Presidentit të Republikës
Jurisprudencë

Numri i ri i revistës “Jus & Justicia” sjell debatin akademik për rolin dhe kompetencat e Presidentit të Republikës

19/06/2023
Forumet UET/ Florian Binaj të rinjve: Mos shkoni pas gjërave të kollajta! Vetëm puna të shpërblen
Kryesore

Forumet UET/ Florian Binaj të rinjve: Mos shkoni pas gjërave të kollajta! Vetëm puna të shpërblen

08/06/2023
Xhevat Limani në Forumet UET/ Aktori që themeloi teatrin shqiptar në Amerikë
Kryesore

Xhevat Limani në Forumet UET/ Aktori që themeloi teatrin shqiptar në Amerikë

06/06/2023
Numri i ri i Economicus, UET / Amnistia Fiskale jo tabu, por të bëhet në pajtim me kuadrin ligjor ekzistues
Economi

Numri i ri i Economicus, UET / Amnistia Fiskale jo tabu, por të bëhet në pajtim me kuadrin ligjor ekzistues

05/06/2023
Next Post
SHIFRA E DITËS: 65 për qind më tepër aplikime për azil, shqiptarët kalojnë edhe ukrainasit në luftë

SHIFRA E DITËS: 65 për qind më tepër aplikime për azil, shqiptarët kalojnë edhe ukrainasit në luftë

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No Result
View All Result

     








Më Të Lexuarat

  • Numri i ri i revistës “Jus & Justicia” sjell debatin akademik për rolin dhe kompetencat e Presidentit të Republikës
  • Mevlan Shanaj në UET: Nuk bëhesh dot artist, nëse nuk je i sëmurë nga dëshira për t’u bërë
  • Forumet UET/ Florian Binaj të rinjve: Mos shkoni pas gjërave të kollajta! Vetëm puna të shpërblen
  • Xhevat Limani në Forumet UET/ Aktori që themeloi teatrin shqiptar në Amerikë
  • Numri i ri i Economicus, UET / Amnistia Fiskale jo tabu, por të bëhet në pajtim me kuadrin ligjor ekzistues










Të lidhura

[mnky_related_posts num=”8″ no_tags=”on” orderby=”date”]



Editorial: [email protected]
Synimi: Ndikimi në debatin dhe veprimtarinë e aktorëve shoqëror përmes përthyerjes së ngjarjeve dhe fenomeneve me interes publik është synimi kryesor i Gazetës

Editorial: [email protected]
Synimi:
Ndikimi në debatin shoqëror dhe veprimtarinë e aktorëve shoqëror përmes përthyerjes së ngjarjeve dhe fenomeneve me interes publik është synimi kryesor i Gazetës

Marketing

Drejtor Marketingu
Ledio Trungu
Tel : +355683673191
Email : [email protected]

2022. Te gjitha te drejtat e rezervuara
Dev by Wearedope.com

No Result
View All Result
  • Shqipëria
    • Aktualitet
    • Politikë
    • Kronikë
    • Ekonomi
    • Sociale
  • Opinione
    • Editorial
    • Analizë
    • Koment
    • Blog
    • Gjeopolitikë
  • Universiteti
    • Politologji
    • Jurisprudencë
    • Economi
    • Inovacion
    • Mjekësi
  • Bota
    • BE
    • Kosova
    • Maqedoni
    • Mali i Zi
    • Globi
  • Revista
    • Libri
    • Letërsi
    • ShowBiz
    • Shije
    • Sport

2022. Te gjitha te drejtat e rezervuara
Dev by Wearedope.com

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In