Bota

Të bie mishi copa-copa, 10 efektet tmerruese të drogës ‘Krokodil’…






               Publikuar në : 15:30 - 31/12/18 |
mapo.al

Të të bie lëkura me copa, këto simptoma të kujtojnë vërtet një film horror, por këto janë pasoja të drogës ‘Krokodil’. Sipas hetimeve këtë vit janë vënë re se ka shumë përdorues të kësaj substance në Britaninë e Madhe, ku ka plot njerëz që jetojnë me këto lëndime.


Disa prej tyre shprehen se kanë vuajtur shumë pasi u bënë fatkeqësisht të varur. Sipas ekspertëve kjo lloj lënde narkotike  është “një nga barërat më të këqija në botë”.



Substancë e rrezikshme, mund të bëhet dhe në kushte të shtëpiake nga një shpikje vdekjeprurëse e prodhimeve shtëpiake. Kushton vetëm disa paund dhe krijon një nivel të lartë të ngjashëm me atë të heroinës.

Droga ‘Krokodil” e kthen lëkurën në të gjelbër dhe të lagështuar rreth zonës ku ajo është injektuar kur enët e gjakut shpërthehen dhe lëkura shkëputet dhe shkon lart./thesun.co.uk/

<
>
ad NINTCHDBPICT000042282004 NINTCHDBPICT000296491197 NINTCHDBPICT000296494875-e1541772859820 NINTCHDBPICT0000422820091 NINTCHDBPICT000448122477 NINTCHDBPICT000448122618

 

 


Etiketa: , , ,

Pas